La oss presentere vår nye og forbedrede brukerstøtteportal

Vi har investert i en ny og forbedret brukerstøtteportal for at vi skal kunne tilby den beste servicen til alle våre kunder over hele verden.

Vi ønsker at alle våre kunder skal motta brukerstøtte på én og samme måte. Vårt mål er at alle kunder, uansett produkt, region eller språk, skal kunne regne med en gjennomgående høy servicestandard fra oss, og det første steget i den retningen er å konsolidere vårt brukerstøttesystem.

Les mer om den nye brukerstøtteportalen her >>

Her finner du vår nye brukerstøtteportal >>

Her finner du vår nye brukerstøtteportal >>
(Lagre gjerne lenken som et bokmerke slik at du enkelt finner tilbake hit neste gang)

Slik logger du på brukerstøtteportalen første gang:

1.Klikk på Login i øverste høyre hjørne
2.På «Sign In» skriver du inn din e-postadresse som User ID
3.Klikk på “Forgot password
4.Gå til din e-postleser og følg instruksjonene du fått i e-posten for hvordan du oppretter/gjenskaper ditt passord. Lag et passord som det er lett å huske, men vanskelig å gjette. Du kan selvsagt fremdeles kontakte brukerstøtte via telefon eller e-post:

Telefon: 2208 9898
E-post: support-no@axiell.com

Her kan du se og høre på webinaret om hvordan du oppretter en sak i vår nye brukerstøtteportal >>

Et system tilpasset deg som bruker

Enkel håndtering

Du kan enkelt gjøre en brukerstøttehenvendelse. Når henvendelsen din er løst så arkiveres den og blir søkbar i systemet for deg og andre i din institusjon.

Spørsmål og svar

Finn raskt og enkelt svar på dine spørsmål i systemet.

Bestillinger

Du kan bestille tilpasninger av våre produkter (Mikromarc, BIB-Control, Saga, Quria, Arena og WeLib) direkte i brukerstøtteportalen.

Sjekke status

Du kan sjekke statusen på din henvendelse i sanntid og også få informasjon om oppgraderinger og eventuell nedetid.

Komme med forslag

Del hurtig og enkelt dine forslag på hvordan vi kan forbedre våre produkter og tjenester.

ET MODERNE, KUNDETILPASSET OG

BRUKERVENNLIG BRUKERSTØTTESYSTEM

TILGANG TIL SUPPORTSYSTEMET NÅR- OG HVOR SOM HELST

Logg inn i vårt supportsystem når du vil og fra hvor du vil. Du har tilgang fra hvilken som helst nettleser og enhet: mobil, nettbrett, laptop og PC.

MODERNE OG BRUKERVENNLIG GRENSESNITT

Systemet er designet for en intuitiv brukeropplevelse og er enkelt i bruk.

ENKEL OG RASK HÅNDTERING

Ved å merke dine produkter og tjenester som favoritter opprettes en snarvei hvor du raskere kan melde inn en sak til oss.

KUNDESERVICE MED HØY EKSPERTISE

HØY SUPPORTSTANDARD

Det nye supportsystemet gjør det mulig for oss å benytte oss av «best practise». Dette innebærer at våre kunder rundt om i verden alltid kan regne med samme gode kvalitet på vår kundeservice.

INTERN OPPDATERING

Vår kundeservice deler saker innen samme system internt. Dette betyr at du som kunde får tilgang til all vår ekspertise.

HELHETSSYN OVER DERES BEHOV

Vi kommer nå til å få muligheten til å håndtere saker på kryss av alle våre kundegrupper: bibliotek, skole, arkiv, museum og e-medier. På denne måten oppnår vi et helhetssyn over alle våre kunders behov. Vi kan dermed bruke denne informasjonen til videre produktutvikling slik at vi våre produkter og tjenester blir enda bedre.